Nu åker vi...

Här sitter vi slöa i soffan efter bad & sol!
Vilka härliga dagar det varit denna vecka.. Har njutit i fulla drag..
Vi kollar på Djungelboken i väntan på att Emil kommer hem efter gig.
För när han kommer hem ska vi bege oss mot min hemby, Karlsborg.
Ser fram emot lata dagar hos mamma, besök hos pappa & farmor, bad & glass..
Men de senaste åren har vi tyvärr inte kunnat bada och vädret ser inte ut att bli toppen detta året heller..
Men vi ska nog hitta på ändå.
Tänkte ta med Ängla på skattjakt på fästningen, det har inte blivit av ännu även
om vi sagt att vi ska göra i det i 2 år..
Nepp, nu ska jag packa vidare...
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Yeehhhh , badhuset är öppet annars..puuusss

2012-07-01 @ 20:58:19
Postat av: Olle

Belle in da hood

2012-07-01 @ 23:21:54
Postat av: Olle

Fel på länken, provar igen:

http://www.youtube.com/watch?v=B0Rau01wbeo&feature=player_embedded

Svar: Ha ha... roligt men jag tror jag föredrar Disney Belle ;)
zara

2012-07-01 @ 23:25:16
Postat av: Pia

Åh va härligt o komma iväg o klart din mamma ska skämma bort er lite :) Mamma e alltid mamma. Ha det så bra o va rädda om er o kör försiktigt. kram

Svar: Ja, det är härligt med mammor :)
zara

2012-07-02 @ 07:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0