Nya skålar

Sitter och njuter av ännu en kopp gott kaffe, blir några fler nu när jag endast måste trycka på en knapp :).
Att denna sommar nästa bara regnat bort har väl inte undgått någon?
Jag har haft 2 veckor med skapligt väder, men de 2 sista regnar verkligen bort.. I dag har ju inte varit ett undantag direkt. Åkte in till stan en sväng för att fixa ett par ärenden. 
Kolla schemat på jobbet inför nästa vecka, handla födelsedagspresent samt shoppa upp mina presentkort på Åhléns som jag fick av mamma m fam och min bror m fam..
Har varit sugen å nya skålar hemma ett tag och blev lycklig när jag hittade dessa med blå detaljer.
Fynade även en pläd & pickninck filt på halva reapriset.
Det gillas :)
Vi invigde dom med jordgubbar & mjölk, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0