On the Road!

Vänner, nu är jag på resande fot igen.. På väg mot Västernorrland så har mellanlandat i Sthlm. Sov hos underbara Patrik & Sten i natt.. Älskar att hänga med dom, önskar de var oftare.. Som tur är ska vi tillbaka på söndag för mellanlandning igen :).. I dag hade jag några timmar över så ringde en barnsomsvän till mig.. Vi var bästisar som fann varandra vid 9 årsåldern.. Vi har även hunnit vara sambos 2 ggr i Sthlm men när jag lämnas storstaden har det blivit träffats mer sällan.. Men tänk, varje gång vi ses är det som förr.. Fast vi har lite mer att ta igen snack-mässigt.. Hon fick en liten son för 2 mån sedan, så jag har "snusat" bebis. Söt liten & söt.. Sådana här tillfällen samlar jag energi som jag står mig på länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0