Sommar i Sverige..

I dag har vi haft ytterligare en fantastisk dag och jag känner faktiskt inte alls för att åka hem.
Livet känns underbart just nu, skönt att man kan få ha det så ibland.
Sommar i Sverige när solen skiner är som underbart.
Anders bjöd på pizza vid stranden idag och det är väl vardagslyx om något :)
 
När vi gifte oss fick vi en liten extra present under en lek som mina vänner Sofia & Sandra höll i.
Det var ett presentkort på glass i HJO (3 mil från Karlsborg).
I kväll stack vi dit tillsammans med Sandra och hennes grabbar (Sofia kunde tyvärr inte).
Hjo är verkligen en mysig liten by och skulle jag någonsin flytta tillbaka så skulle jag flytta just till Hjo.
Det finns underbara hus, gamla fina & charmiga..
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser jättefint ut där ni är! Hur länge ska ni stanna? Kommit på mig själv med att jag har blivit duktig på att kommentera din blogg men kanske jobbigt för dig eftersom du svarar på dom. Du behöver inte det om du inte vill! kram

Svar: Det är bara roligt att du kommenterar Pia! Jag svarar mer än gärna på alla mina kommentarer :)
zara

2012-07-06 @ 08:25:28
Postat av: Mona Persson

Har varit där och jobbat. Bodde på hotell fler nätter och hann med att gå runt och titta. Jättemysigt :)

Svar: Ja, ha!! Vad roligt!! Det är en mysig by!
zara

2012-07-07 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0