Allsång & bad

Hejsan!! 
I dag har jag börjat känna av att det är semester. De första dagarna hade jag nästan ångest över det.
Låter lite knäppt kanske?
Men den kom så fort i år och det är alltid så höga förväntningar och man ska hinna med så mycket.
Varför det egentligen?
Semester ska vara semester.
Så vi tar dagen som den kommer och gör det som faller oss in, så skönt.
 
I dag passade vi på att ta med barnen till badet eftersom det inte regnade!
För mig var det alldeles för kallt, men barnen var själaglada.
Vi fikade och hade en supermysig stund tillsammans hela familjen.
Sedan avslutade vi dagen tillsammans med Allsång på Skansen.
När det programmet sätter igång, då är det verkligen sommar på riktigt.
Jag sjöng så det skrålade, Vilda dansade och barnen blev till sig när Sean Banan entrade scenen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Javisst e det sommar (eller ska vara) när det e allsång på tv :) Satt här o sjöng med eller försökte iallafall o nog bara grannarna som hörde för sonen satt på rummet med headsetet på :) kanske va därför han hade det på haha...nja han brukar ha det på :) ha en bra dag. kram

2012-06-27 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0