Bad och Rock´n Roll

Tänk vad solen kan göra mycket med männsikan!
När den lyser som den gjort idag känns allt så mycket lättare.
Vi drog till badet idag där Ängla träffade klasskompisar och hade så roligt.
Älvin badar för fullt i den lilla poolen medan Vilda iaktar.
Doppar på sin höjd tårna ;).
Jag har stekt mig (men är oerhört duktig på att smörja mig med hög faktor) och vi har fikat både det ena & de andra ;)..
Det är väl semester om något.
När man inte behöver bry sig mer om "här & nu"!
 
Efter badet var vi bjudna hem till min andra familj, Gottfridssons.
Där fick vi grillat som smakade ljuvligt och trevligt sällskap.
Sedan var dom snälla som vanligt och tog hand om de små när jag, Emil & Ängla drog in till stan för att ÄNTLIGEN se Rock of Ages!!
Vilken film!
Underbar musik, bra arr på låtarna, bra produktion,sång (även om en del var autotion) och skådespel.
Tom Cruise var helt lysande, så även Russel Brand!
Den unga killen i filmen (vet ej vad han heter) sjöng verkligen bra!!
Vilken röst Catherine Zeta Jones har!
En riktig fellgood film som jag rekommenderar att se på bio.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0