En härlig dag!

Vilken underbar midssomar vi hade tillsammans med fam Andersson och Wright.
Trots att det kom en del skurar under dagen!
Jag gick bort till Maggan redan vid 11 för att hjälpa till.
Min lott hamnade på kransarna!
Hjälp! Inte min starka sida, men det blev ändå varsin krans till de små.
 
När fam Wright anlände var det dags för midsommarlunch som bestod av färskpotatis, sill, ägg, köttbullar & prinskorv!
 
 
Efter lunchen var det dags för dans i parken. Självklart öste regnet ner just då. Men det är bara midsommar en gång om året och jag hade lovat framförallt Vilda att få dansa. Så jag drev på att vi kom i väg för att i alla fall dansa "Små grodorna" :)
När vi kom tillbaka var det gott med lite kaffe och jordgubbar!
När regenet dragit förbi hade Pierre förberett en femkamp, som vi skrattade.
Sedan blev det både kubb & Brännbollstennis!
 
Kvällen avslutades med grillat, en och annan kaka & sockerbulle ;)
En underbar dag-natt med vännerna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som ni har haft en riktigt mysig midsommarafton :)

Svar: Det hade vi Pia :)
zara

2012-06-23 @ 22:35:42
Postat av: Nettan

Så fina bilder! I vilket program redigerar du dina bilder i så att får "många bilder i en"?

Svar: Tack! I ett program som heter remby.com, testa du med. Det är superskoj!
zara

2012-06-25 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0