Livsnjutning..

Lugn & ro, det har jag precis fått och jag njuter! I fulla drag.
Hade små trötta barn här ikväll. Dom har varit med vänner på Skånesdjurpark idag.
Det tar på krafterna att titta på djuren ;).
Men nu är diskmaskinen i gång, bordet torkat, ljusen tända och ett glas vitt står på bordet.
Så skönt!
Jag finner verkligen ett lugn i att blogga igen.
Bara få skriva, gå in i sig själv och fundera. Jag behöver det.
Under våren har jag jobbat mycket med mig själv, min inre stress. Så att prioritera mig själv står högt på listan just nu. Att lära sig att ta hand om sig själv.
Träning tillhör en av de sakerna t.ex.
 
I dag åkte jag & Emil in till gymmet när barnen var iväg.
Så jäkla gött!
Men jag är väldigt försiktig nu med tanke på att min rygg ballat ur två gånger under en 6 mån tid.
Så jag tar mig sakta tillbaka. Gör mina rygg/mage övningar som jag fått av min kiropraktor på gymmet oxå, då blir det gjort.
 
Sedan passade vi att åka till Biltema och köpa "springcyklar" till de små som dom ska få i födelsedagspresent.
Dom har önskat sig det.
Gullfisarna blir 3 år! Vart tog tiden vägen...?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bella har också en springcykel från Biltema. Kanonbra köp. Hon har tränat upp balansen superbra och nu fick hon "stor" cykel och det var direkt utan stödhjul!

Svar: Såg henne idag på sin cykel :)
zara

2012-06-29 @ 22:15:00
Postat av: milo

Hm, var det inte jag som skulle köpa dem? Ringer dig..

Svar: Nej, du skulle köpa sparkcykel.
zara

2012-06-30 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0