Tandläkarbesök

Ja ha, så var det höst igen då.. Det känns så här i Skåneland idag i alla fall.
Men enligt vädret (har aldrig kollat vädret så mycket som jag gör just nu) ska det blir fint i morgon.
Då ska vi bada igen.
Barnen i alla fall, en annan måste ha typ 30 grader varmt först.
 
I dag har jag haft ärende på stan, passade på att börja inhandla lite födelsedagspresenter till Vilda & Älvin som snart blir 3 år.
Sedan var det dags för tandläkarbesök för de små, så duktiga dom var!
Älvin han gapade för kung och fosterland och svarade lydigt på alla frågor.
Vilda som alltid observerar på nya ställen nickade mest.
Dom var så duktiga!
 
Jag och Ängla bakade en mjuk pepparkaka när vi kom hem, den har vi precis smällt i oss!
Mums!
 
I kväll ska jag i väg på en liten tjejträff. Ska bli så mysigt.
Har inte umgåts med dessa tjejer på länge, länge...
 
So long! ♥
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktiga dom är :)) kram

Svar: Ja, dom var så duktiga!! Kram
zara

2012-06-27 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0