Ringen

Nu är den beställd!!
Ringen alltså :). Är så lycklig och glad över den.
Vi har varit lite oense här hemma angående den. Ska man lägga så pass mycket pengar på just ringen eller inte.
Mitt svar är JA!
Jag ska bära den hela livet och vill verkligen ha en ring som jag känner WOW för.
Som ni vet har jag haft en favorit hela tiden och har egentligen inte kunnat tänka mig någon annan.
Har varit som ett litet barn som som inte får sin vilja igenom ;).

Har kollat alla möjliga olika ställen för att få det bästa priset.
Ringen måse även höjas eftersom min förlovingsring är 3 mm hög.
I Tisdags gick jag in till Jannica på Cronerts guld i stan.
Där hittade jag "min" ring till de bästa priset.
Just nu har dom 20% på förlovning & vigselringar vilket gjorde att jag fick ett toppen pris :).

Jag gick hem & dealde med min blivande man.
Jag får ju säga att jag ska gifta mig med den bästa, för idag la jag min handpenning på ringen.
Kan inte vänta på att den dagen han trär den på mitt finger :)


Ringen i mitten är "min". Den är ännu finare i verkligheten. Så tunn & nätt med bara små fina stenar i!! Perfekt till min förlovningsring som är lite grövre..
Å som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: agnetha

Mycket Snygg!

2012-03-22 @ 22:08:26
Postat av: Marie

Kan förstå att du tjatat... Jag har tjatat om att bli gift men det har inte lönat sig ännu så nu har jag slutat o hoppas på att bli överaskad en vacker dag istället... ;-)

Ha det gott!

2012-03-22 @ 22:23:51
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Jeanette-Längtar till USA resan

åh vilken fin ring :)

Ska bli kul och se bilder sen från bröllopet!! :)

2012-03-22 @ 22:27:12
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

Klart man ska köpa den ringen man verkligen vill ha. Jag vill gifta mig bara pga ringen.

2012-03-23 @ 16:57:43
Postat av: Anonym

P

Man gifter sig väl av kärlek, inte vad ringen kostar.....(jag har vitt guld och mannen har "gult guld".)Sen har vi alltid fått höra varför vi inte har samma efternamn, då säger jag alltid, att vi gifte oss av kärlek,inte för att byta efternamn...

2012-03-23 @ 20:43:17
Postat av: anneli

Förra inlägget var sickat av anneli.

2012-03-23 @ 20:44:26
Postat av: Zara

Självklart gifter jag mig av kärlek. Men vissa saker är mer viktiga för andra och mindre för vissa. Självklart hade jag gift mig även om det inte hade blivit just denna ringen. Men jag ska bära den varje dag för resten av mitt liv, då krävs det att jag trivs med den. Bär faktiskt nästan aldrig smycken, så den behövde ha de lilla extra ;).. Har faktiskt inte heller bestämt mig för om jag ska byta efternamn.. Vi får se!! Tack för era fina kommentarer!! Kram Zara

2012-03-23 @ 21:26:20
Postat av: anneli

Skulle aldrig tro något annat än att ni gifter er av KÄRLEK! Har ju hört att du både skippat Tarzan och Odjuret för den där Emil!

2012-03-23 @ 22:23:55
Postat av: SysterMalin

Jättefin ring vännen! Känns verkligen som det är din stil! Man väl säga att det stod Zara på den :)

Eran kärlek till varandra går inte att ta miste på. Ni är som gjorda för varandra du och Emil.

Kramar!!

2012-03-24 @ 18:35:35
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh va fin din ring är :) Han är så snäll din blivande man. Som någon här skriver så gifter man sig av kärlek men som Zara skriver så ska man ju bära den hela livet så självklart vill man ha en ring som man tycker e jättefin.

2012-03-25 @ 08:44:17
Postat av: Zandra

Jättevacker ring vännen! Nästan lika vacker som bruden vars finger den ska sitta på! <3 :)

2012-03-25 @ 17:31:43
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0