Vilken underbar vårdag!



Vilken fantastisk, underbar vårdag!
Det har varit varmt & soligt här i Skåne hela dagen.
Jag städade ovanvåningen snabbt på morgonen sedan begav vi oss ut.
Vad går upp mot en kaffe i solen?
Den första kaffekoppen i vårsolen är verkligen något speciell varje år!
Sedan klippte jag mina äppelträd.
Kände mig superduktig eftersom det var första gången jag gjorde det.. på tiden kan man nog säga ;).

Sedan blev det ännu mer kaffe i solen hemma hos Maggan medan barnen lekte.
Det märktes på alla att våren var här.
Vårkänslorna spirade hos både barn & vuxna!
Nu hoppas man att detta håller i sig och hoppas mindre på bakslag!
Men det är ju trots allt bara 2 Mars, så allt kan hända!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Var på en helt underbar föreställning av Sound of music i fredags! Synd att inte Ängla var med för det hade varit kul att se henne. Men alla andra barnen var med superduktiga och vilka sångröster de alla hade, både stora som små.

Ha en bra söndagkväll. /Elin A

2012-03-04 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0