Brudbuketten!


www.wrightsflora.se

I dag tog jag mig som sagt ned till Stehag som ligger lite efter Höör.
Varför beställer jag blommor just där?
Jo, därför att min vän Paula´s (som står för dekoration) svägerska (som även jag känner)äger en blomsterbutik där.
Paula har talat så gott om henne som florist, sedan tycker jag det är roligt att "handla" av dom jag känner.
Jag hade en svag bild av hur jag ville ha den.
Så här på ett ungefär:




Så ville jag också att färgerna på alla kläder (brudklänning, Brudgumskostym, tärnor, bestman, näbbar) skulle finnas med för att förena alla färger..
Vi kom fram till att det kommer bli rosor som är shabby chic!
Färgerna kommer att gå i beig/vit & rosa med gröna blad som sticker upp samt lite hjärta på tråd.
Snöret som lindas runt stjälkarna kommer att gå i creme & brun.




Dessa två rosensorter blir det.. Med cremefärg då också såklart!!
Mina tärnor får ungefär samma fast mindre..
Barnen, dom ska strö rosenblad :)

Kommentarer
Postat av: mamma

OO, det kommer att bli så vackert...kram

2012-05-09 @ 21:28:14
Postat av: agnetha

Mycket Vackert.Lycka Till.Kram.

2012-05-09 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0