Sandra & Michael

Helt utamattad men ändå full av energi ligger jag nu i sängen.
Det har varit en hektisk men så rolig helg.
I Fredags efter jobbet väntade Emil & barnen på mig och vi styrde sedan bilen mot Karlsborg.
För i Lördags var det dags för min vän Sandra att gifta sig med sin Michael.
Jag hade fått äran att sjunga två låtar under vigseln.
Om du tvekar & Det vackraste.
Sandra som alltid har varit en tuff tjej i alla lägen grät så fort portarna öppnades!
Hon var så vacker och lycklig.
Kan säga, att jag har aldrig haft så svårt att sjunga någonsin.
Att vara känslomässigt engagerad och sjunga samtidigt är inte det lättaste.
Men jag tror & hoppas att dom uppskattade det.

Det var väldigt speciellt att närvara på ett bröllop så tätt inpå sitt eget.
Man kunde verkligen känna nerverna & lyckan! Vi längtar ännu mer efter vår stora dag.
Om tre veckor, tiden springer i väg.



Bröllopsfesten var supertrevlig och rolig. Dansade och hade skoj till sena timman :)
Så underbart det är att fira kärleken!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt att du snart ska gifta dig!!

2012-05-21 @ 12:28:01
URL: http://mammatilltresmatroll.se
Postat av: Sandras Värld

ÅÅH så underbart!! :) Kram

2012-05-21 @ 20:59:27
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0