Shabby i färg!

Vilda & Älvin har ju ett rum som egentligen inte är så roligt. (Dom delar lekrum).
Ett rum som måste fixas och som inte har jätterolig planering för att användas som ett barnrum. Väggarna är jätte-tradiga. Vi hade det som tv-rum innan ovanvåningen blev klar. Däremellan har det varit både kontor och "skit-rum"= (ett rum där all skit staplas. Det gick så långt att jag hängde upp ett lakan i dörrkarmen eftersom det inte fanns just någon dörr)  Så vissa hyllor sitter kvar men dom går inte att använda osv..
Häromdagen köpte jag ett superduperfint skåp som ska målas vitt. Det har hamnat inne  i deras rum (tills den dagen jag får mitt drömbadrum, då ska jag ha det där.) och Älvin & Vilda tyckte det var toppen att ställa in sina saker där.
Dom har varsit skåp och ett gemensamt med glasdörr.
Har de senaste dagarna tyckt att det fattas något där inne.
Vitt i alla ära ( I love it), men i barnrum är det fint med lite färgklickar ändå.
Så lite snabbt och lätt (inte jätteproffsigt och noga) måålade jag deras små stolar och bordet. Satte en vaxduk och köpte mattor på Ullared.






Den vita stolen är Emils gamla stol som han hade som liten pojk ♥

Fikasugen?

Kommentarer
Postat av: agnetha

Du är duktig.Och finnt blir det också.

2012-05-14 @ 22:13:05
Postat av: Tina

Jättefint blev det! Du är så duktig, som kan förvandla det som ser trist ut till något så läckert och fint!

2012-05-15 @ 06:39:04
Postat av: mamma

Så duktig du är, men var rädd om din rygg..puss

2012-05-15 @ 09:15:53
Postat av: Lola "grannen"

Vad fint det blev, och grattis till det stundande bröllopet. En liten fråga; Hinner du med att gör några smycken just nu, i all förberedelse? Skulle vilja ha en ring, med ett budskap, till Sebbe tills han slutar nian i 15 juni.

2012-05-16 @ 07:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0