garderob

jag och Emil har precis suttit å knåpat ihop vår egen garderob på Ikeas hemsida
i serien PAX. De kommer att bli alldeles gudomligt att få en ordentlig garderob till våra kläder.
Just nu har ja en smal liten gardrob där ja får trycka in kläderna. Måste oxå ge bort en hög då & då till
min vän Paula som iof alltid blir glad. Kläderna ser oftast ut som nya. Emil den stackaren har två
plast backar där hans kläder ligger. Inte för att ja tror att han bryr sig, men ja gör de. Det är nämligen
jag som tvättar & stryker.
Som alla andra tjejer skulle ja hällst vela ha ett helr rum till min garderob, med skor, smycken, stora speglar osv.
Men jag har fått lägga ner den tanken eftersom de inte finns plats för de i detta huset.. Men sedan såg jag denna
garderob på IKEA å tänkte att de får bli mitt komplement. Man kan knåpa ihop de som man vill.
Vi ska ha två smalare skåp på varsin sida av tvåbreda skåp med skjutdörrar i speglar.
De kommer vara många hyllor, fyra klädstänger och skohyllor!
Men vi kanske får ställa in den gamla först sa Emil eftersom de blir rätt dyrt, fasiken va ja hatar gamla grejor!
Vill ha in nytt å fräscht direkt! De värsta som finns e att vänta tycker jag!
Så alla som läser detta å tänkt köpa ngt i 25-års present till mig, jag önskar mig presentkort på IKEA :)

image93


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får mängder av presentkort...Nu ska du få höra min kusin Linnea som är 18år i år har ett helt rum till kläder odyl precis som du beskrev.Blev så när dom flyttade till min mosters nya kärlek o hans son hade nyss flyttat.Ganska orättvist eller hur?!Kram Camilla

2007-05-30 @ 23:04:48
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Anonym

När jag tidigare läst din blogg och sett allt du köpt har jag funderat över - var hänger hon allt? Bra att ni kollat på garderober men tyvärr Zara så är din födelsedagspresent redan inhandlad. Puss gammelmoster Mallan

2007-05-31 @ 15:55:58
Postat av: sanna

Men vi ska ju handla;)

2007-05-31 @ 16:24:23
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0