Party

Imorgon startar Partyt på H&M tillsammans med ROBERTO CAVALLI
 image498

Har stått hela dagen & larmat och storleksordnat alla kläder!
Vissa tycker de är den finaste kollektionen någonsin på H&M & vissa tycker tvärtom.
Gillar man djurmönster gillar man verkligen denna kollektion. Cavalli tycker nämligen att kvinnan
är som snyggast i djurmönster :)
Vissa kläder är väldigt vackra men frågan är när man ska ha de!
Om jag skulle köpa något hade de varit jeansen, för som e super snygga!
Så ska du dit å köa, satsa på dom!

Så här snygga (!) kommer alla H&M arbetare vara imorn!

image499



Själv struntar jag i dyrgriparkläder å drar till Ullared med Maggie, Maria & Mina (alla vänner till Maggie)!

image500



Kommentarer
Postat av: Maria

Fin du e

2007-11-07 @ 20:39:35
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: SSM

haha!

Jag ska också till Ullared i morgon! Vi kanske ses!

2007-11-07 @ 20:43:36
URL: http://sexysoccermom.blogg.se
Postat av: mamma

Hej vilken fin bild de är på dig..Är inte förtjust i djur inspererade kläder men du klär i det..kör försiktigt i morgon .puss

2007-11-07 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0