Hjärsås kyrka


(biid Kristianstadsbladet Mån den 29/12)

Det känns helt otroligt när man märker att det inte finns en enda stol kvar i hela kyrkan när man ska sjunga!
Varje gång man ska sjunga är man orolig att ingen ska dyka upp, att dte bara kommer att vara några få i publiken.
Att fylla en kyrka totalt är en otrolig lycka!
Självklart blir det en och annan fjäril i magen så klart.
Det var ju bara vi där, så då måste det vara oss dom vill höra?!
Då vill man göra bra i från sig.
Tyvärr fick jag en otrolig yrsel och fick mest koncentrera mig på att stå på benen.
Otroligt obehagligt att bli svimfärdig och snurrig.
Så jag rörde ihop lite text och så, men Emil som inte märkte att jag var dygn svett yr sa att jag sjöng bra :)
Det var i alla fall, trots mitt yra huvud en trevlig julkonsert i kyrkan!
Tack alla som kom och tittade, de värmer verkligen!



En annan rolig sak är att min vän Maggan följer med till Grammis nästa vecka!
Nu har jag hela bandet, en vän och svärföräldrarna där, det kan inte bli bättre!
Det ska bli så roligt, med eller utan vinst!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh i den kyrkan har jag vart, fin!

Hoppas du mår bättre nu vännen?

Kram!

2008-12-30 @ 17:34:12
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Vi missade att ni skulle sjunga... Vi såg en julkonsert med Jonas och Harriet före jul. KRAM

2008-12-30 @ 19:58:25
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0