Kevin Borg

(bild kevinborg.se)

Jag tror inte jag skrivit något om idol här i min blogg detta året.
Kanske för att jag inte följt det slavikst, vad vet jag.
Men min favorit var ju absolut Kevin!
Han var överlägsen de andra deltagarna och det visade han tidigt.
Kevin klarade av alla musik stilar galant och visade att han är en riktig artist!
I går var han helt otroligt bra,man märkte att han gav allt!
Både jag och Emil som är lie blödiga fällde en tår när vinnarlåten spelades upp :)
GRATTIS KEVIN!
Vinsten har varit din hela tiden!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej håller med er ,vilken kille har röstat massor de har jag aldrig gjort förut.Hörde på tv idag att han får två månader på sig med skivan o de är ju bra.dom andra som vunnit har bara haft ett par veckor på sig.o den ska jag köpa..

2008-12-13 @ 11:47:57
Postat av: carina persson

Hej Zara!



Tack för pratstunden idag. Du är så snäll och go och lyssnar alltid. Och Linnea blev så glad över att träffa dig. Hon hade gråtit efter Peter bara en stund innan men när vi hade träffat dig så blev hon lite gladare. Har skrivit lite om dig i min blogg idag.



Linnea skickar puss och kram till HENNES Zara och HENNES Emil :-)



Kram från Carina och barnen

2008-12-13 @ 18:53:37
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Ja Kevin var absolut bäst! Jag grät oxå så det är inte bara du och Emil som är lite blödiga ;)



KRAM!

2008-12-14 @ 01:44:53
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0