söndag

Gillar ni söndagar?
Inte jag, eller.. Klart jag gillar att vara ledig.
Men Söndagen har så länge jag kan minnas varit en liten ångest dag.
Kanske för att det är Måndag dagen efter (ny lååång vecka till nästa ledighet).
Söndagar är sånna dagar för mig när man inte tar för sig något att göra & helt plötsligt har hela dagen gått och det är dax att göra sig beredd på en ny arbetsvecka.
Så vad ska jag göra idag då?
Låta tiden gå som alla andra söndagar antar jag :)

Nu är det 4v kvar till semestern! De första gänget på jobbet börjar sin på måndag- TEVLIG SEMESTER TILL ER!




Kommentarer
Postat av: amanda

Åh tack så mycket! Synd ni inte kunde komma till balen.. är så sur för jag inte hittar sladden till kameran, får väl köpa en ny.. men annars kan ni ju se bilderna på kameran nån gång.. :) skulle gärna vilja ha bilderna du tog med om du har några bra? :) Saknar er massvis! <3

2008-06-15 @ 12:43:44
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se/
Postat av: Eva

Oh ja, söndagsångest är ett välkänt begrepp hos oss. Ofta blir det så att man inte gör något vettigt av dagen utan liksom bara väntar..

2008-06-15 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0