Genom eld & vatten

I dag är en sån dag när man blir trött av att bara tänka på det man ska göra!
I dag är det fullt upp!
♦ Har klätt alla barn
♦ Nu måste jag städa (gärna i 140) eftersom Prästen kommer i morgon.
(ja, sedan är det ju Torsdag igen)
♦ Hinna duscha & snygga till mig
♦ Ta bussen halv ett till Odalkyrkan för vaccinering
♦ Ta bussen därifrån till Åhus.
Och i Åhus ska jag besöka Rönnowsskolan som ska ha "Lilla Melodifestivalen"
Jag ska sjunga Genom eld & Vatten & vara konferencier.
Anledningen till att jag ska vara där är att Maggan arbetar där och vad gör man inte för sina vänner :)
Vi ställer upp på varandra helt enkelt!
I går hjälpte hon mig här när Emil var på rep inför Körslaget.
Antar att jag kommer må lite sämre ikväll & vara däckad i morgon (av vaccinet).
Emil låg hela dagen igår.
Bäst att repa... "Jag ska följa dig genom eld & vatten rajdadajdada...."
Nä visst ja, det kan jag redan! I sömnen tror jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Kul att komma ut och sjunga lite. Det går nog bra med vaccinationen. Tog den för ett par veckor sedan blev inte det minsta dålig efteråt:)

Kram

2009-11-12 @ 12:44:45
Postat av: anna

Bra med spruta,men hur kommer det sig att ni får ta vaccinationen nu? Här där jag bor måste vi vänta till v 48 om man inte tillhör någon riskgrupp.

2009-11-12 @ 16:29:59
Postat av: Anonym

Hej Zara! Ser att du har det snärjigt nu, men kan lugna dej, att man behöver inte bli sjuk. Jag har blivit vacc. men är vara lite öm i armet. Kramar till Er alla. Anita

2009-11-12 @ 17:38:09
Postat av: maggan

Tack Zara för ert uppträde idag. Ungarna kommer vara helt till sig imorgon. Har inga problem med att ställa upp för er och tvillingarna, det gör vår familj så gärna. Ha det bra!!! Kram

2009-11-12 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0