Påtar på..

I dag har vi varit runt endel.
Bvc besök och EKO hallen. Inhandlat lite nya blommor samt lite lerkrukor.
Mitt skapande tar aldrig slut när jag väl börjat ;)
Men nu får det nog räcka innan jag smyckat hela trädgården med diverse prylar.

Åkte till Jysk och inhandlade mina dynor.
Synd bara att det inte var väder att prova dem i möblerna.
Kanske i morgon?

På kvällen när barnen lagt sig gick jag ut och klippte resten av trädgården.
Vår gräsmatta är ganska stor.
Gammalträdgård = ojämna ytor.
Sedan har vi träd lite varstans, ja det är ganska tungt helt enkelt.
Piffade till de sista som skulle göras och rensade lite till..

Nu är jag helt slut igen :)
Ska fixa mig i ordning för kvällen.

Fick ett samtal från Ängla som varit på Disney för tredje dagen i rad.
Hon lät så glad och lycklig.
Det pirrade till i hela min kropp, det smittade verkligen av sig.
I morgon natt kommer hon hem igen, som jag längtar.
Tur jag har haft att göra i min trädgård!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det skulle vara roligt att se hur ert hus ser ut utifrån:-).Verkar vara ett mysigt och hemtrevligt hus.

Kram Lena

2010-06-10 @ 07:43:58
Postat av: Åsa

Vilken stor tjej ängla är:) Tiden bara rinner iväg. Var blir den av??



Kram på er hela sigfridsson/kronvall;)

2010-06-10 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0