En dag i KBG

I dag har vi varit hos min fina farmor och visat filmen där Ängla spelar Sound of music samt vår vigsel.
Hon blev så glad över att se det, hon är tyvärr för skrupplig för att kunna ta sig ner till oss.
I Juli månad fyller även min famror år och det gör ju även jag & V&Ä.. Så vi passade på att fira oss alla (samt vigseln) men blåbärstårta från Klings och paket från gammelfarmor till de små..
När vi kom hem blev det sällskapsspel för Ängla tillsammans Linn & mormor...
 
Efter middagen ville Ängla ned till sjön och ta ett dopp. 
Det är inte varmt här i KBG tyvärr.. Men barn badar ju i alla väder.
Älvin sa att han ville bada, men det trodde jag aldrig att han skulle göra men ack så fel jag hade..
Han hoppade i de kalla vattnet tillsammans med Ängla som simmade som en fisk ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Roligt för din farmor o få se detta o säker på att hon fällde en liten tår eller?. ja du barn badar ju hur kallt det e så undrar om det e vi vuxna som e badkrukor :) Låter som ni har det hur härligt som helst hos nära o kära! kram

Svar: Vi har det underbart!!! Hoppas du har det fint Pia!? Kram
zara

2012-07-03 @ 08:03:46
Postat av: Pia

Låter bra det Zara :) ja tack jag har det bra...tar dagen som den kommer o iväg på lite roligt med mina vänner :) kram

2012-07-06 @ 06:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0