Loppis och sköna solen!

I dag har det varit en underbar dag!
Tänk vad vädret gör mycket.. Så fort solen kikar fram får man så mycket mer energi. De senaste dagarna när det regnat har jag mest päst runt i slappkläder och varit allmänt trött..
Men idag var´t de fart på mig :)..
I förmiddags var vi på bakluckeloppis i Hässleholm med vänner. Fyndade en del, mest till barnen.
Men till mig själv hittade jag dessa fina lådor. Får se vad de ska bli av dom ;)..
 
Storkillen har varit så duktig idag. Han har gått på toaletten hela dagen. Ingen blöja, bara kallingar.
Både nr 1 & nr 2 har han gjort på toan.
Ä&V har varit rädda för att sitta på både potta & toa. Så jag släppte det och lät de va. Oftast bestämmer dom själva när dom är mogna för det.. Å se, idag bestämde han sig :)..
 
Tillbaka till loppisen, hittade detta fina skepp för 50:- som Älvin suttit med hela eftermiddagen.
När han blev 3 år fick han även en fin borg i trä men de fattades gubbar till..
I butik ligger dom på 70:- st och idag hittade vi 9 st för 1:-.. Det kallar jag fynd :)
 
Lill-strumpan hittade också lite fynd.. En glitterhatt och två stycken nyckelringar ;)
 
Resten av dagen har jag bara suttit i solen, sedan fick jag ett ryck att städa ur lekstugan.
Så fram med förlängningssladd och ut med dammsugare och svabb.
Diskade upp allt porslin, så nu ser den nästan ut som den gjorde från början ;)
 
Hur har din dag varit? ♥
 

Kommentarer
Postat av: mamma/ mormor

O vad duktig han är , nu kommer han nog tycka att de är härligt att slippa blöjan. Nu är Älvin en stor kille.. Vilka fynd, jag får nog börja gå på loppis med...kramis

2012-07-22 @ 21:29:44
Postat av: browneyedgirl

Hej =) Vad skoj att du hittade till mig. Sparade dig och din mysiga blogg så jag hittar hit. Ha en toppen dag så ska jag kika lite mer =)

Svar: Det är alltid roligt när man hittar nya bloggar. Ska fortsätta kika in hos dig med :)
zara

2012-07-23 @ 07:22:34
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0