Änglas nya vän

Ängla har börjat på ny avdelning, men vill inte prata om de!
Hon vill gå till Solberga (hennes gamla avdelning).
Å de gör ont i mitt hjärta hela tiden!
Ängla har alltid älskat att vara på dagis, men nu vet ja inte.
Iof har hon bara varit där 2 dagar, ja hoppas hon aklimatiserar sig snart.
Hennes vän från Solberga, Saga e på semester.
Kanske blir de bättre när hon kommer tillbaka!
Ibland gör de ont att vara mamma!

De gör inte ont när ja ser denna bild!
Ängla å hennes nya vän
Ellinor!

image280

(
som ni ser försöker ja länka, men hur f-n gör man! NÅGON?!)


Kommentarer
Postat av: Jossan

E det inte bara att skriva adressen och det blir då automatiskt en länk ? *Testar själv* !

2007-08-16 @ 21:44:20
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Mamma

förstår vad du menar,tyvärr känner man de ganska mycket under uppväxt åren..Men känner ja ängla rätt så kommer de gå bra...puss

2007-08-16 @ 21:52:52
Postat av: Jossan igen

href="www.polarnochpyret.se">polarnochpyret.se
Välj infoga html (det står html på ikonen där där man skriver inlägget) Där jag skriver www.polarnochpyret.se skriver du adressen du ska länka till. Och där det står det står polarochpyret.se igen skriver du typ vad du vill länken ska "heta" , typ "Carros blogg". Hehe ... förklarar som en kratta... Min sambo som klurade ut detta "htmlexpert" ! Lycka till !

2007-08-16 @ 21:53:11
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Ingrid

Ny saker kan vara svåra när man e liten, men ge inte upp, det blir bara bättre.

2007-08-16 @ 22:22:10
Postat av: Camilla

Usch,känner med dig.Vet exakt hur det e.När Maja börja dagis gallskrek hon,sträckte armarna o vråla mamma,mamma.Detta höll på ca 1år.Speciellt de ggr Pauline inte var där.Det e hjärtskärande.Nu går det bra o nu ska hon flyttas upp samtidigt som Edvin skolas in.Jag bävar för detta.Micke trodde knappt mig i början men jag tvinga han att lämna en gång,o han kom hem med tårar i ögonen.Håller tummarna att det går bättre snart.Fin kläning Ängla har,Maja har likadan o jag tycker den e så söt.:)

2007-08-16 @ 22:36:07
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: maggie

Var med Tilde igår på solberga. De frågagde henne om hon tyckte det var roligt att börja igen på Solberga. Vet du vad hon svarade?? Jag inte börja Solberga, jag börja på Logen. Hon var så söt när hon sa det. Nej, sa jag ...vem har börjat där...jag och Ängla svarar hon då. Så börjar de andra skratta. Hon ville så gärna vara där Ängla är. Men jag tror det blir bra när hon väl börjar komma in i det. Både för Ängla & Tilde. Men visst blir man ledsen. Lycka till & Kram

2007-08-17 @ 07:47:15
Postat av: Emmalisa

Jag vet hur man gö=)g in på nytt inlägg, sen klickar du på kjedjan brevid HTML ;) I need some help to, hur man man miniatyr bilder??? du vet man klickar på dom så blir dom större?
E.L

2007-08-17 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0