Sarek, finns dom?

Är en fråga jag får väldigt ofta. Speciellt just nu när ja berättar att jag ska upp till sthlm å spela in..
Jag svarar Sareks 3:e album å får svaret "finns ni fortfarande?"
Så ja tänkte berätta läget..
2003,2004 var två intensiva år med Melodifestival och turnerande land å rike...
2004 sep fick jag Ängla! Hade tänkt köra på, men när hon kom var de bara hon som gällde! Å de är ingenting ja ångrar...
Men Sarek har aldrig lagt ner.
Vi har funderat på vad vi vill med Sarek, hur vi ska nästa steg osv... Stina (rödhårig) har skrivit musik under hela den tysta perioden, å verkligen fått tiden på sig så de fått växa fram...(innan har de varit stress, stress, stress)
Jessica (den mörka) har oxå fått barn och väntar nu sitt andra..
Men under denna tid har vi ändå varit ute  spelat endel, tagit  dom gig vi tyckt varit skoj att åka på..
Förra sommaren åkte vi på en mini turne´å drog fulla hus, så skoj!

Nu är de sista rycket med inspelning för vårt 3:e album, å de är många riktigt bra låtar..
Vart de leder vet vi inte, men förhoppningsvis till att vi får ut i giga, för de e de som e de bästa!

En annan fråga:

Men är inte ni 2 tjejer?
Jo från början... När vi slog igenom.. Men bakom oss har Stina alltid stått.. Hon har byggt upp hela konceptet, skrivit vår musik, varit med å körat.. Så de var naturligt när hon 2004 klev fram ett steg...

Gå gärna in på www.sarekonline.com som brukar va vår hemsida å ska bli igen.. Men just nu är den länkad till vår my space sida... Där kan ni lyssna lite på de nya låtarna...

Have fun!

image258


Kommentarer
Postat av: Olle

Hoppas det går bra med intervjun och i studion. Hinner du tillbaka till Skåne innan helgen?

2007-08-05 @ 12:23:37
Postat av: maggie

Glömde önska dig ett STORT LYCKA TILL! idag på din audition. Hoppas det går bra. Fast det tror jag eftersom du alltid är dig själv. Ha det bra i Sthlm. Kram

2007-08-06 @ 07:30:06
Postat av: Karin... Mrs Kristofer Svensson!!!!!

Hejsan vännen! Var på en 30-årsfest i lördags med liveband. Helt plötsligt spelades en Sareklåt och jag och min man (crazy att få säga det) tänkte på dig. Har spelat in lite på min telefon... så om jag får det att fungera så skickar jag den till dig på facebook sen. Kram

2007-08-06 @ 10:03:30
Postat av: Jossan

Vilka bra låtar ni spelat in !

2007-08-06 @ 14:36:28
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Camilla

Ädelsten och guld var jätte,jätte bra.Lilla barn var så fin..Gillar verkligen er musik,skön som bara den.

2007-08-07 @ 12:39:13
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: zara

Olle: Ja den gick väl okej tycker jag.. De ja messade om, skriv inte de här.. hoppas du fattar va a menar..
Maggie: Thank you!
Karin: Snällt att ja fick en tanke
Jossan! Tack!
Camilla: Roligt att höra!

2007-08-09 @ 20:53:23
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0