cykeljakt!

(Hade problem att komma in på denna sida igår, så skriver för gårdagen!)

Skulle börja kl 8 igår å hade lite brottom till bussen å bestämde mig för att ta hojen! Öppnade ytterdörren, mne vart e cykeln? Ngn idiot har har gått in i vår trädgård och snott min cykel!!! Folk e inte lagom fräcka nu för tiden!
Det är inte första gången dom rör min cykel här i Färlöv. För ca 1 år sedan snodde dom min cykelsadel t Ängla å kvaddade cykeln totalt. Min snälla granne hjälpte mig att laga den och jag fick en ny stol till Ängla av en vän.
Så nu känner ja mig lagom irriterad över att folk inte vet vad som är mitt å ditt!
Så idag (om de slutar regna ska ja leta på resten av ställena jag inte tittat än!)


Kommentarer
Postat av: Zandra

verkar som det är onda folk lite var som nu... Min vän Linda blev av med alla sina betalkort igår när hon va å handla...Man blir så arg!

2007-07-17 @ 11:57:34
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Mamma

De är för jäkligt att dom inte kan låta bli andras saker,hoppas verkligen att du hittar den .puss

2007-07-17 @ 15:50:59
Postat av: Sandra

Jag hatar när folk gör så. Sjukt irriterande!

2007-07-17 @ 20:33:28
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: zara

zandra: Ja dra år pipan med alla de onda
Mamma: Håller med!
Sandra: Verkligen sjukt irriterande!

2007-07-17 @ 21:57:56
Postat av: Olle

Jäkligt fräckt att gå in i folks trädgårdar. Ni behöver nog larmet ändå...
Själv har jag precis kedjat fast båten i en lyktstolpe med en grov kätting.

2007-07-18 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0