kärleksstigen 8

De är så härligt att vara hemma på kärleksstigen 8!
Allt är precis som de varit i alla tider:

*Mamma och Anders hörs över tele (om dom är ifrån varann) om vem som ska köpa dagens aftonblad.
*Anders sitter å spelar poker på datan (fanns ju inte när ja va liten men har funnits ett tag nu..)
*Mamma måste ha sin fåtölj å gud nåder den som sätter sig där (ont i kroppen).
*Linn är en fjortis & de hon varit ett tag nu)
*Mamma torkar av bordet innan man knappt hunnit äta upp, vilket påminner mig om alla post it lappar som satt    uppe överallt när ja bodde hemma me diverse på påpekande tex. byt toa rullen när den är slut!
*Mamma har spelat in över tusen olika program, hällst deckare som hon ska kolla på.
*Jag kryper upp i mammas famn (ja, jag är 25 år) å blir kliad i håret om kvällarna.
* Allt e precis som de ska vara hemma hos min familj :)

Mamma, visst e de du & jag mot världen!? De har de alltid varit!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är din lillasyster en fjortis? :p
Hon kan bilda klubb med min, snart 18åriga lillasyster malin :p hahaha

2007-07-27 @ 11:51:23
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Carro

Ja hemma e det som det alltid varit...på gott o ont ...men mest på gott!!:) ha de!

2007-07-27 @ 21:50:48
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Mamma

Det är fortfarande du o jag o de kommer de alltid att vara.De är så roligt att vara med dig.O nu m Ängla .hon är ite lik dig till utseendet,men till sättet är de som en ny liten Zara.Ska alltid sjunga o spela teater otroligt duktig på att komma ihåg alla texter....puss

2007-07-28 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0