söndag kväll

Ja, hur slutade min dag?:

> barnpassning till 19:30
> försökte städa runt kring barnen så de skulle bli gjort
> tyvärr va Benji rädd för dammsugaren
> Fick de någorlunda städat
> tvättat 2 maskiner
> gjort två nya halsband
> ska nu hoppa in i duschen å sedan umgås med min man som just nu arbetar för fullt med de nya projektet!

VECKANS MÅL:

> Försöka att inte handla upp hälften av lönen imorn ;)
> Umgås med Pappa, Carina, Nattis å lilla Melvin
> Iaf köpa ngt litet fint på vår shoppingrunda på tis (hoppas på NOVA LUND)
> Stå ut på jobbet (man längtar grymt till semestern när de är sommar!)
> Få ut min inbjudan till min 25 års fest.

HAJ! HAJ! (som vi säger här nere i skåneland!)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej :) Viken mysig semeter å midsommar ni måste haft... tur att ni förstod vad de var för mystiska människor som smög runt i natten tillslut :)Kram*

2007-06-24 @ 22:20:38
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Zandra

bara ja igen... å gud vad snygg du är i håret! kan hon klippa mig med? ;)

2007-06-24 @ 23:07:15
Postat av: sanna

Hur länge stannar familjen?
tid att träffa mig i helgen? kmr till skåne i morgon... plingar på tisdag ..
puss

2007-06-25 @ 00:03:47
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja speciellt när man har smakat på det goda och haft en veckas semester! Så vill man bara ha mer.. men nu jobbar jag i 4 veckor till =/
När fyller du 25 ? :)

2007-06-25 @ 12:03:02
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: zara

Zandra: Tack"!
Ellinor: den 12 juli

2007-06-25 @ 21:06:44
Postat av: Emma

Kör nästan samma inställning, gick bra fram tills igår!Shopping kan man aldrig få nog av!!
Tyvärr blir det ingen semester, men får se fram emot mina 5 lediga dagar då jag ska ner till Båstad och glutta på tennis..
massor av kramar

2007-06-26 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0