en liten lista

En lista som ja fann hos karinolofsson.blogg.se

LISTAN:

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: 
Mary kay rengöring och fuktcreme, parfym: Gärna CLEAN eller Stella McCarney
Äter helst till frukost: 
Äter knappt frukost, inte min grej tyvärr. Men KAFFE måste jag ha!
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: 
Över 30, jag är en sann badkruka
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: 
Då skulle jag vilja bo i USA, nämligen i NEW YORK!
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:
Många och tyvärr får ja koffeinchock då. Skakar och får hjärtklappning. 
Ser helst på TV: 
Helt klar Desperate Houswifes
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: 
Handboll
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: 
Jag kan inte säga att jag på rakarm har ngn idol. Men min mamma är min förebild. Så jag skulle väl betala vad resan hem till henne kostar :)
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: 
Säkra Änglas framtid, betala av huslånet & CSN, skänka till mamma, bjuda vänner på en fin middag, resa, och shoppa. Sen är dom nog slut!
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:
Vattenpöl, gillar inte snö
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: 
Ungsfalukorv med mos
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: 
Man ska inte ångra ngt, det gör en till den man är idag!
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol:
Ingen sol å ja blir tokig! Så ja får missa att fira jul ett år..

Karin utmanar alla, så då gr jag de med. Låt mig gärna veta om du själv gör den på din blogg, så jag får se dina svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0