det blev en dag på stranden..

...eller rättare sagt vid poolen. Precis i byn bredvid har vi en utomhusbadläggning. Precis perfekt när man har barn. Man sitter precis vi barnpoolen och man slipper grus! Är så glad över att de blev en solig dag när jag är ledig.

Blir trött bara jag tänker på nattens spelning (även om de ska bli skoj!). Om det inte hade varit för att jag skulle jobba i morgon hade de varit helt okej. Men låång lördag & K-stadsdagarna innebär MKT kunder.
Olle skrev att man får vila måndag-tisdag. Men de finns inte för mig, får då ska man jobba igen. Å det är en tuff vecka. K-stadsdagarna & öppet till 19 alla dagar. 
Men veckan efter det är de SEMSTER i 4 v. UNDERBART!

Vilket fall ska jag rocka fett både ikväll & i morgon kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0