inget nytt...

om min väska..
Ringde först SJ:s kontaktnummer om förlorat bagage.
Hon sa att de typ tar 1 vecka innan den kommer till sthlm å deras "lager".
1 vecka! Jag har mitt smink, min rengöring, krämer, platt tång där i..
Tur att jag är tjänstledig så ja inte behöver göra mig vacker.
Eftersom ja inte vill vänta 1 vecka ändå luskade ja reda på ett annat nummer hos skånetrafik, eftersom de var på deras sträcka till Köpenhamn ja glömde väskan..
Så mycket koncentrerad ringde ja de Danska numret. Danska e inte lätt!
Ännu har inte min väska registrerats, men ja skulle ringa igen senare ikväll eller imorn bitti..
Jag hoppas verkligen att ja får tillbaka min väska...

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Hej Zara! behöver du hjälp med en dansk tolk så hör av dig. Gabi och Joels pappa är dansk...Ha det gott och tack för födelsedagskortet!! Kram E-M

2008-03-05 @ 23:41:45
URL: http://metorbloggen.se/evaM
Postat av: maggan

Ohhh vilken otur du har. Hoppas att väskan kommer till rätta. Det är inte lätt att färdas själv med vagn, barn etc. Ha det bra!!!!

Kram Maggie

2008-03-06 @ 08:05:46
Postat av: Ellinor

Men oj :S Hoppas du får tillbaka den!

2008-03-07 @ 15:37:49
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Johan Rönn

Fy F-N vad grymma ni är, Zara! Precis varit och sett er i Tarzan ikväll... Har väl varit på en del teater i sina dagar, men vilken inlevelse man fick. Grät som ett litet barn när Kerchak... ja... kanske inte ska avslöja för mycket... Mycket stark scen, tusen och en miljon tack för en kväll som jag alltid kommer att bära med mig.

Johan

PS. Ska gifta mig i sommar, då får Önnestads Tarzan sin Jane iaf ;)

2008-03-08 @ 22:37:23
URL: http://www.metrobloggen.se/koppers/
Postat av: Maria

Hur har det gått me din väska Zara?

2008-03-09 @ 12:57:10
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: mormor

Hej Sara o Emil
Tack för en fantastisk föreställning i går!!!! Ha inte för stora förhoppningar om din väska. När vi åkte jorden runt på 6 veckor, tog det 4 veckor innan min resväska kom fram och då var det antingen mögligt eller rosafärgat (väskan var röd) Men det var British Airways hoppas att du har bättre tur!
Jennys mormor

2008-03-10 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0