I´m a surviver

Jag överlevde!
Idag har jag för första gången i mitt snart 26 åriga liv lagat en tand!
Jag är fruktansvärt rädd för sprutor och att få en i munnen är väl inte de jag mest av allt önskat mig!
Ja, sprutan var värst! De gjorde inte ont eftersom dom lagt bedövnings salva innan, men vetskapen av att ha en nål i käften var desto värre. Att hon sedan skulle spruta in bedövning i varenda nerv vilket innebar att nålen skulle rullas runt i tandköttet gjorde inte saken bättre!
Trots bedövningen kände jag ändå av borrens ilningar, men de va en baggis!
Så hela dagen har jag varit som en köttbulle i munnen. 
Inte förrän ikväll har jag blivit normal i käften :)
Så nu var de gjort!

Dagens citat:

Ängla hittade en film i en av våra bodar i trädgården och säger:

"Å den är jag inte sett på år & da´r"

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nån gång ska va den första, skönt att det gick bra :=)

Hahaha, Ängla är klockren, som valnigt :)
Hälsa!

Kramiz

2008-05-31 @ 01:14:45
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0