Shopping med Sanna

Jag var oförskämt pigg när jag vaknade vid tio tiden på morgonen.
Ringde Sanna som var pigg på en runda på stan..
Finns det ngt bättre än shopping i STHLM (ja, NY kanske).
Vi möttes upp på söder eftersom jag skulle handla en grej på Carros butik..
Sedan intog vi city och började med Gallerian (ja där vet ni redan vad som hände!)
Det blev en härlig dag med fika & shopping som slutade med en middag med Anita :)

image773
 

Ett urval av min shopping.. Ja självklart handlade jag för mycket som vanligt!
Men skoj va de!

     

1. knickers med hög midja Vero Moda 
Body Gina Tricot
2&3. vita chinos Lindex
4. Blommig tunika Gina Tricot

Mitt favo köp ett smyckes träd från butiken Carro jobbar i.

image780


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaha se där ja:) Det är mycket möjligt, hon var ute och röjde..:)

2008-05-25 @ 19:01:44
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: sanna

grym dag ZarA.
Det var verkligen superroligt... det är bara en gemensam utgång som fattas någon helg i sommar..
kramar puss

2008-05-25 @ 23:14:02
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Milo

Det ser ut som att helgen varit intensiv men kul. Ängla saknade dig inte på hela lördagen för hon var kartläsare på Tosselilla, ha,ha. Den tjejen kan hon.Vilket häftigt smycketräd, super. Skönt att du är hemma igen, kramizzzzar Milo

2008-05-26 @ 16:15:39
Postat av: leia

vilket snyggt smyckesträd...vilken butik kan man hitta det i? ja, om man nu inte vet var carro jobbar:)

kram

Postat av: MissyElliot

Vilket häftigt träd!
Ett sådant vill jag också ha!
:-)

2008-06-01 @ 09:16:34
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0