sol & bad

image755
(Ett av mina fruktträd som blommar vackert)

Idag har jag haft en underbar dag. De är inte klokt att de bara är den 9 maj och varmt som en högsommardag. 
Halva dagen har vi spenderat hemma i Maggis trädgård, barnen har badat i polen och vi mammor (och en pappa) har pressat för fullt (med 30 i faktor dock).
Ett par av våra bästa vänner håller på att flytta in sitt nyköpta hus här i Färlöv :) så vi lånade deras två pojkar idag. De är inte lätt att renovera med två små killar.. Desto roligare blev de för våra flickor.

På eftermiddagen gick vi hem med killarna och blev bjudna på grillad korv, mums!
Sedan tog mamman (Paula) med barnen på circus.
Jag gick hem å började klippa gräsmattan, eller kanske ska vara ärlig å säga mossmattan.
Tungt som attan, men man förbränner säkert några kilon.
Kan ju behövas, för i ugnen står en rabarberpaj som ska bjudas på etfer circusen.
Så idag säger jag: Kan man ha de bättre? :)

image756
(Emil har äntligen fått fingrarna ur r☠en och börjat lägga taket! Bra jobbar Emil!)

Kommentarer
Postat av: mio

Så fint!! Både blommande träd och en snygging på taket!! : )

2008-05-09 @ 20:02:24
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: mamma

o,vilket fint träd den bästa tiden är nu tycker jag..Fast hos oss är det inte så kul just nu..Våran lilla kanin har rymt har precis varit uye o letat.Två pers har ringt oss som har sett honom..Hoppas verkligen att vi hittar honom...puss

2008-05-09 @ 21:23:35
Postat av: Elin

Bra att han fick fingrarna ur röven :D

2008-05-09 @ 22:51:10
Postat av: Olle

Noter eller bakgrund? (blir ju bra vilket som, det är upp till dig)

2008-05-10 @ 22:13:20
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Zara, gå in på min blogg och kolla kommentarerna på mitt sista inlägg. Kolla kommentaren från en som kallar sig recnac. Jag blev helt stum och bara gråter....

2008-05-10 @ 22:55:25
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: eva-marie

Man ser att Tarzan-takterna sitter i. Kanske tur att han övat upp vigheten i lianerna innan han klättrar runt på taket! KRAM

2008-05-13 @ 23:42:27
URL: http://metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0