familjebesök

Mitt i all glädje yra över grammis har jag glömt att berätta att mamma & syster Linn har kommit på besök :)
Alltid lika underbart att ha dem här!

Idag har det städats och adventspysslats, älskar den tiden när stakarna & stjärnorna lyser i fösntrena!
Har även bakat en omgång av lussebullar.
Inga traditionella, mer som vanliga bullar med mandelmassa i-mums!

Eftersom min kamera är på lagning kan jag inte visa, men jag hoppas snart att den är fixad!

Tack för ert stöd ang Grammisen.
Det skulle betyda mycket för oss att komma med bland de sista.
Konkurrensen är stenhård (ja menar Lasse Stefanz krigar mot oss!) så rösta på!
Säg gärna till alla era vänner och gör reklam i era bloggar :)

Rösta här: GRAMMIS



Kommentarer
Postat av: carina persson

Hej vännen!



Jag gör redan reklam för er i min blogg. Och har sagt till alla släktingar, vänner och grannar att rösta på er.



Hälsa Emil och Ängla. Och din mamma... hon är så gullig. Hälsa henne från mig med en kram



Kram från Carina och barnen

2008-11-28 @ 17:57:28
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Virrmaja

Nu är det röstat och klart och imorgon ska jag se om jag kan få in länken såjag kan göra reklam för er.Ni är värda att vinna så är det bara:) LYCKA TILL!

Ha det gott/maria

2008-11-28 @ 23:53:54
URL: http://www.metrobloggen.se/virrmaja
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0