vännernas helg..

Utan vänner hade jag inte fixat denna helgen!
I Lördags var det uppvisning på Funky Kids.
Emil repar och kan inte komma i från..
Å jag har inget körkort! Ja,jag vet att jag är 26 år och borde ha det.
Alla påminner mig,så ni slipper.
Jag har bott i storstan och aldrig riktigt behövt ett förrän nu.
Men tack vare Maggan och hennes föräldrar lyckades vi ta oss dit och hem:)

Även idag söndag var det rep för Emil & Ängla skulle iväg på kalas..
Snälla Maggan skjutsade oss dit..
Sedan var det snälla Niclas som hämtade henne och sedan skjutsade mig till Bromölla möbelaffär.
Jag behövde några sista saker för att kunna slutföra Änglas rum.
Utan Niclas hade jag inte varit klar,MEN DET ÄR JAG :)
Känns så otroligt skönt.
Nu är det bara taklampa och gardiner som ska upp.
Önskar jag kunde visa på bils, men min kamera gick sönder i Mexico!

TACK ALLA SOM HJÄLPT OSS I HELGEN!
(ja, ja ska ta ett körkort!)

Vi har även hunnit med ett 50 åt kalas/fest som var mycket lyckat!





Tänk att ni va så intresserade av min lilla hemlis ;)
Men kul att ni gissar på..
Vissa kommer bli besvikna, vissa  inte.. HA HA!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Sarek ska vara med i Melodifestivalen. Det är min känsla som jag haft ett tag. Men jag har säkert fel... som vanligt.



Många kramar från Carina och barnen

2008-11-16 @ 23:51:31
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Sara Li

Men se där... Sarek minsann. Kanske är vi på väg mot ett svar på den lilla hemlisen, månne? :-D

2008-11-17 @ 07:41:56
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vänner är bra att ha. Btw, blir avis på dig som alltid blir så fin på bild. :) Kraam

2008-11-17 @ 19:26:31
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej hjärtat, det där med att inte ha körkort ligger i släkten .Jag har inte det heller,bra att det finns andra som kan ställa upp...Snart ska vi ses längtar...............Pusssss

2008-11-17 @ 22:03:06
Postat av: Natalie

Kvinnosjukan gällande körkort ligger i släkten. Det bara är så. ;)

Vi kanske alla skulle köpa oss varsin moppe?

2008-11-18 @ 12:33:14
Postat av: Natalie

Kvinnosjukan gällande körkort ligger i släkten. Det bara är så. ;)

Vi kanske alla skulle köpa oss varsin moppe?

2008-11-18 @ 12:33:25
Postat av: Eva

Jag har inte heller körkort än... Lite trist ibland och jag är ju ändå 31 år. Men än är det inte försent. Synd bara att jag inte gillar att köra bil ens.

2008-11-19 @ 10:38:54
URL: http://scrapnananas.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hmm, något med Sarek? Jag trodde det var en AXL på g :) Eller kanske två!

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2008-11-19 @ 21:23:51
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0