gratisbio

Det finna inget enklare sätt att få presentkort på. Jag lovar!
Har du en egen blogg och kan värva medlemmar därifrån är presentkortet inprincip ditt redan :)
Annars kanske du brukar beställa varor från tex ellos eller H&M? Gör det i så fall via gratisbio så har du även på så vis skaffat ett presentkort. Sedan finns det så kallade "CLICK" där man endast behöver gå in på en sida för att få poäng. Super enkelt, eller hur? Nej, men det är faktiskt det. Presentkorten du kan välja mellan är allt från H&M till BR leksaker.

Det är helt gratis!
Använd gärna denna länken om du vill bli medlem: DENNA!


Nu tillbaka till vaccinationer.

Självklart har jag tagit reda på vad det är vi stoppar i oss. Jag vet att lukoral (mot magen) inte ger några garantier för att slippa magsjuka, annars hade väl folk vallfärdat för den. Men kan den hjälpa oss lite för att slippa ligga en hel semster som man betalat en massa för så är det okej!
Sedan vill jag absolut att alla vi ska ha Twinrix som skyddar mot hepatit A&B som smittas via mat & dryck.

Våtservetter med baktieriedödande är som sagt redan inköpta!



Vår resa går till Los Angeles och sedan vidare till Mexico


Ang tips i NEW YORK!

Det finns guidade turer med buss som kör dig runt på alla platser Sex and the City spelats in :)
Åk den! Jag gjorde det aldrig, ingen ville följa. Men åker jag igen ska jag defenitivt sätta mig på den bussen.
För övrigt är SOHO bra shopping, men inprincip hela NY är toppen på shopping :)
Jag fullkomligt älskade NY! Trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!! Är inne och läser din blogg ibland, vi har inte träffats så många ggr men vet vem du är via Caroline B :) Tycker det är roligt att läsa bloggar..:) Har druckit Dukoral( magmedicin) 2ggr och har aldrig blivit sjuk när vi vart i väg 2ggr. Fick även tabletter fr läkarn samma som används som pencilin mot urinvägsinfektion (kommer inte ihåg namnet nu).. men det skulle man äta under tiden man var iväg o botade mot magbakterier. säger samma som du vill inte bli sjuk på resan. sen är handsprit Kanon bra att ha med sig så alla bakterier far bort o även om det inte finns tillgång till toa överallt.

2008-09-11 @ 21:26:46
Postat av: Jossan

Jag tror ni gör helt rätt som tar era vaccinationer ! Jag och mitt ex tog inga alls när vi for till Egypten och båda var dåliga i magen i två veckor i princip "tack och lov" på nätterna så man ändå kunde sola om dagarna !



Los Angeles o Mexico låter underbart ju ! Hade nog gissat Thailand :-), men detta låter lite mer unikt o spännande !



2008-09-12 @ 07:09:53
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej! Letade efter sådana smycken som du gör och hittatde hit :) Kan man beställa smycken av dig? Vad kostar det och hur lång tid tar det?

Kan du maila mig om du är intresserad?



Varma hälsningar

2008-09-12 @ 07:20:28
Postat av: Madde

hepatit A smittar oral/fekalt, alltså via mat och dryck, hepatit B är en blodsmitta, smittar alltså sexuellt/blod till blod.. så du ve´t.. ha så kul!

2008-09-12 @ 08:05:56
Postat av: Marie

Hej!



Tack så jättemycket för tipsen ang New York!

Trevlig resa till er också =)



Kram Marie

2008-09-12 @ 08:52:52
Postat av: Marie

Hej igen!



Läste att du ska dricka Dukoral innan eran resa,gjorde ni det även när ni åkte till New York??

Tacksam för svar då jag själv är rädd för att kräkas..



Kram Marie

2008-09-16 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0