vilka artister

Vilka talanger vi har i detta landet!!

Under helgen har vi lyssnat till ca 100 talangfulla artister från hela Sverige (ja även Norge och London!).
Det har verkligen varit super skoj att träffa alla dessa underbara människor.
Inte en enda diva har passerat innanför vår dörr :) Det är faktiskt det viktigaste, för man ska kunna arbeta ihop oxå.

Vi fick bra respons hos de sökande som tyckte vi var en trevlig jury & att det var proffsigt :)

Så har vi hittat vad vi söker?
Ja, det kan man väl säga.
Vi har hittat några stycken MAUREEN som vi ska ta ställning till.
Vi har hittat några MIMI som vi också ska ta en funderare på.
Vi har garanterat en MARK
Jag hoppas och tror att vi har en ANGEL (vill du söka den går det fortfarande bra!)
Men alla som tagit sig så långt som till att vara på den listan är alla grymma för just den rollen, vi är nämligen sjukt kräsna :)

Det har varit en helg med tidiga mornar och sena kvällar, men ack så rolig.
Fast mitt dåliga mamma samvete pratar tydligt till mig! Denna vecka ska jag BARA ägna mig åt ÄNGLA, min lilla skatt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha inte dåligt samvete Zara, min vän du är en underbar mamma!

2008-09-14 @ 21:57:01
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: sanna

vad underbart!

Okey.. vilka då? jag vet ju vilka förra årets elever är så säg mig hehe...

Saknar er

2008-09-14 @ 22:14:17
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0