Magiska toner!



Nu när jag är sjukskriven glömmer jag helt bort att informera er om hur det går för SAREK!
Men idag damp det ner ett kuvert i brevlådan från min fina bandkollega Krille!
Han skickade några ex av våra nya idolkort :)
Gulligt av honom att tänka på mig..

SAREK är just nu ute med vårt nya underbara projekt.
"Magiska toner"
Tillsammans med en fantastisk körledare som gjort kör arr av Sareks låtar besöker vi (dom just nu eftersom jag inte kan vara med) olika körer i landet och ger konserter tillsammans med dem..
Det är en fantasisk idé som är uppskattat & som börjar ta fart ordentligt!
Längtar så till jag får vara med igen och uppleva att ha en stor kör bakom mig!

I samband med detta har vi börjar spela in en ny platta.
Inga nya låtar men i nya tappningar.
Precis som det låter under dessa konserter.
Borta är discodunket, kommer bli kanon att få göra en sån platta!

Vill ni se Sarek håll utkik efter konserter här!
Det uppdateras eftersom..
Ni kan även lyssna på våra låtar och skriva något trevligt i vår gästbok!

Kommentarer
Postat av: vilsen

Jag har startat en namninsamling kring detta som har skett..Hjälp mig att få behålla vår lärare kvar.Hjälp oss som inte mår bra att få behålla vår trygga lärare kvar.

Jag ska kriga för min rättvisa och jag har spridit mitt brev över hela socialkontoret och jag kommer kriga för att vinna..Jag ger mig inte så lätt..För detta var det värsta i hela mitt liv dem kunde göra..

Tryck på länken och skriv under om ni känner med mig!!



http://www.namnlista.se/lat-min-larare-stanna-kvar

Tack för eran stöd isåna fall!!

2009-04-28 @ 18:14:27
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsensliv
Postat av: Eva-Marie

Inte får du "glömma" Sarek! Er musik är så fin. men jag förstår att du har annat att tänka på just nu. Har du lust får du gärna skicka ett idolkort till oss. KRAM

2009-05-01 @ 07:42:32
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0