Aj aj aj!

Tidig timma i morse skulle jag gå upp för att fixa ersättning till dom små hungriga grisarna som låg å grymtade efter mat i sängen :) När jag diskat ur flaskorna & fixat i ordning springer jag rakt in i en stol som Ängla placerat på helt fel ställe..
Slog i min tå (ni vet hur ont det gör & hur högt man vill skrika).
Nu kunde jag inte skrika för det var ju folk som sov i huset..
Men jag tror fasiken att jag brutit den!
Ja, i alla fall en ordentlig stukning!
Kan inte gå på foten, så jag linkar fram.
Härligt att vara så snabb när man har två bebisar som i bland skriker i kapp ;)

I går hängde jag med Maggan endel.. 
Det Var härligt! Är ju van att hänga rätt ofta med henne men nu har det inte blivit mycket sedan Älvin & Vilda föddes.
Men eftersom jag mer & mer börjar komma på banan är vi snart tillbaka på ruta 1 igen :)
Emil spelade i går kväll så Maggan var snäll & kom & höll en av tvillingarna.
På Kvällarna ska dom vara nära....

I dag är det städ dag!
Sedan ska vi skriva papper på att emil är pappan till barnen.
Frågor som dessa dyker upp:

Bodde ni ihop när barnen blev till?
Har du haft någon annan sexuell förbindelse under den tiden?

Har aldrig känt mig så förnedrad som när vi skriev på de papprena med Ängla i Hökarängen.
Men det kanske var tanterna där som hade problem eller nått..
Hoppas det ska bli trevligare i dag!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Hoppas din tå läker fortare än kvickt!

Dom papprena har vi också fått fylla i. Men men det gemensamma barnet nr 2 så ringde jag bara familjerätten eller vad det heter, så skickade hon papprena och efter sonen var född så fyllde vi i dom och skickade tillbaka. Vädligt smidigt och vi slapp åka dit och sitta där.

Ha en bra städdag! Jag ska tvätta och börja packa inför en liten tripp till Norrköping. Tala om att det är mycket som ska med när vi är 5 i familjen som åker:)

Kram Elin

2009-08-06 @ 10:32:36
Postat av: louise&Isabella

När jag och Daniel skrev på papperna blev vi sittandes där i säkert 1 timme, vi pratade om allt möjligt och hade supertrevligt. Var en väldigt trevlig tant. haha! De ställde aldirg de där dumma frågorna som man hört att de skulle göra! Kram Louise (Daniel Käck´s sambo)

2009-08-06 @ 11:03:31
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Stackars foten!!!



Ja visst är det konstiga frågor man ska svara på bara för att man inte råkar vara gifta... ett gift par behöver ju inte göra det. Underligt. Som om alla gifta skulle ha rent mjöl i påsen liksom... :-D

2009-08-06 @ 12:58:00
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: mio

Kommer ihåg de frågorna också!

undrar egentligen vad de skulle säga om man svarar nej på frågan om man har bott ihop när barnet blev till!!

2009-08-06 @ 13:11:05
Postat av: Ellinor

Det sjuka är att om ni hade varit gifta så ställs inte de frågorna. Vilket betyder att de förmodar att en gift kvinna bara kan ligga med sin man... Gammeldags värre!

2009-08-06 @ 13:15:41
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Usch, jag vet att jag höll på att gå i taket när de kom me de dumma frågorna. Vet at hon avslutade med att ta upp något tabell och sen sa hon "nu ska vi se om det kan stämma det som ni sagt"...

2009-08-06 @ 14:09:14
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Zara! Har gjort det samma med min tå... och de gör inget åt det. Läker av sig själv. Tyvärr hjälper ju inte de orden när det gör ont :) Kram

2009-08-06 @ 18:37:25
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Aj vad ont det gör bara jag läser om din tå! De där faderskapspappren fick vi också skriva FYRA gånger. Det är bara papper - men visst känns det obehagligt ändå. KRAM

2009-08-08 @ 00:07:45
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0