Hopp i plurret

Jag vill verkligen blogga mer än vad jag gör, men tiden räcker inte riktigt till..
Morgon är den enda stunden nästan då jag kan sitta i lugn och ro för att blogga och surfa runt.
Barnen äter ca 8-9:00 sedan sover dom i sin vagn till lunch.
Sedan vaknar dom och äter igen & somnar om sin vagn till ca 14-15:00 tiden.
På den tiden ska jag försöka hinna med det mesta :)

Å vilket väder vi fått i dag..
SOL!
Ska sätta mig i trädgården sen.
Malin (en vän) kommer förbi om några timmar för att titta på Älvin & Vilda, sedan blir det en sväng till Maggan som jag inte träffat på super länge :( Allt sånt har hankat efter nu de här veckorna.

I går var vi i alla fall på BCV.
Vilka matvrak jag har.
Dom går typ upp 400 g i veckan :)

Efter det begav vi oss till Cecilia, Ingvar & Maria (våra resekompisar till NY & LA/Mexico)
Det är alltid så härligt att komma dit.
Dom har en stor pool & ett härligt område runt om den.. Så skönt att hänga där & bara snacka med dessa underbara människor!


Ängla i plurret!


Både stora & små ville bada!!



Kommentarer
Postat av: Sara Li

Självklart hinner du inte med att blogga lika mycket nu, jag blir impad över att du ens hinner hehe!



Så skönt att barnen sover lite synkat nu så att du hinner med liiite annat i alla fall.



Skönt även att de går upp i vikt så bra som de gör.



En liten anekdot: Cecilia som du skriver om, hennes mamma var min tandhygienist för en massa herrans år sedan, och hennes pappa var min kemilärare på högstadiet, men det är ju inte sååå längesen hehehehehe... coolt va?



Ha det fint!



Kram Sara

2009-08-05 @ 12:05:48
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Karin

Så härligt det ser ut med badbilder! Man får se till att njuta när solen är framme. Gott att de små växer så bra, det känns alltid bra! Kram på er alla fem. Karin

2009-08-05 @ 12:06:40
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Eva

Men vad härligt med pool! Önskar vi hade en sådan på baksidan, men drömma kan man ju!

2009-08-05 @ 13:29:31
URL: http://mammamattefru.blogspot.com
Postat av: nillan

ja de e goa dagar så passa på o njut..

skönt att ni börjar få "rutine" på er familj igen kan tänka att de e skönt..

njut på o ta vara på er

2009-08-05 @ 22:21:06
URL: http://letmeebe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0