Lek Söndag

Om man hinner gå på toaletten här hemma är man glad :)
Det är ungefär så mycket man hinner med..
Lite överdrivet kanske, men det känns så ;)

I går hann vi i alla fall städa vilket var sååå skönt.
Till och med Emil tyckte det va skitigt (han har aldrig sett det innan).
Nu kan vi andas friskt igen i alla fall!

I dag ska Ängla få hit en kompis.
Skönt för henne :)
Jag är så dålig på att ringa runt & bestämma lek-träffar.
Har i och för sig inte haft den orken under graviditeten.
Men nu när man e mamma ledig kanske man kan ta med sig en kompis hem efter dagis då & då.
Men bara om Emil är hemma :)
Kan bli lite körigt annars!

I går var jag ute på min första promenad ensam efter förlossningen :)
Så skönt att strosa runt i skogen.
Men jag klarar inte mycket. Har känningar av att det var en tuff graviditet.
Ryggen värker & fogarna känns lite och kondisen ska vi inte snacka om :)
(Men va skönt att få sin kropp tillbaka :) )
Men jag ska försöka gå den lite mindre rundan varje dag för att bygga upp, sakta men säkert.

Hoppas att ni haft en trevlig helg!?



Kommentarer
Postat av: mamma

du är bara bäst.....puss

2009-08-09 @ 11:01:15
Postat av: Astrid

Topp helg!Fikk med oss to flotte konserter med Skånes stoltheter,i Sätila og vidunderlige Kärrasand.

2009-08-11 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0