Stora staden

I går åkte jag den "nya" vagnen & Älvin på äventyr till stan :)
Wow, vad enkelt det är att ha en bebis!!
(det kändes så för mig i går, jag påstår INTE att det alltid är lätt med EN bebis.Har haft en bebis oxå, så jag vet. Men i min värld i går kändes det så jämfört med att ha med två barn som skriker samtidigt efter mat).

Jag själv är ute efter en klänning til POLARPRISET den 31 AUG!
(Har panik, är det ngn som har något förslag, SKRIK TILL!)
Hittade självklart ingen!
Hittade lite til barnen.
♥ 3 byxor till Ängla
(1 par jeans leggings, 1 par jeans och ett par rosa med rynkad mudd nedtill)

2 st "åre mössor" Sitter som en smäck på huvudet, så att inga små öron tittar ut!



Älvin sitter modell :)




2 st höst/vinteroveraller till Älvin & Vilda

Sist men inte minst unnade jag mig min favorit Body Butter fast jag egentligen inte skulle ;)
Men det är så god, å just nu är det vardagslyx för mig att smörja in mig med den de gånge jag hinner duscha :)



Det var helt ljuvligt att strosa (trots regnet) runt i stan utan en värkande kropp eller stress för att de båda ska vakna!
Jag är så glad att jag köpte vagnen.
Nsäta gång är det Vildas tur att hänga med mamma :)



Kommentarer
Postat av: anna-Karin

Kan förstå dig och barnen behöver nog lite egentid var för sig med dig också!Fina overaller och mössor. Ha inte dåligt samvete över lite body butter. Det är du verkligen värld

Kram

2009-08-16 @ 09:47:34
Postat av: annika

hej vad skönt för dig,det behöver du ..puss

2009-08-16 @ 10:04:48
Postat av: mio

Kan verkligen förstå att det blev skillnad med bara Älvin! Underbart för dig att slippa värken!!

2009-08-16 @ 11:16:00
Postat av: Ulrika

Om du ska ha en klänning så gå in på SMAK. Ganska ny butik som ligger mittemot länsförsäkringarsbank. Har jättemycketsnyggt! Ullis

2009-08-16 @ 11:19:36
Postat av: Anonym

KappAhl har mycket snyggt. De hade det i förra veckan åtminstone. Hoppas ni mår bra.



Carina

2009-08-16 @ 11:59:22
Postat av: Camilla B

Vilka söta overaller.Bra mössor för det e nått jag aldrig hittat bra.Bara såna som glider.Söta som socker precis som sin syster dom två små....

2009-08-16 @ 12:04:58
Postat av: Nillan

Fina kläder du hittat..

jag tycker Carlings hade fina kläder när jag va där..

de va ett tag sedan men min dotter hittade jätte fint där förra veckan

sen tycker jag att sandelins med hade fint..

HM hade oxå fått in en del sötsaker tycker jag.

hoppas du hittar något..

må väl

2009-08-16 @ 15:48:56
URL: http://letmeebe.blogspot.com
Postat av: Lina

Hjärtat...



Säg till om du vill låna något... kanske har någon klänning som du kan sno in dig i =)



Stor kram...

Postat av: jessica

hejhej kolla på bubbleroom.se...där brukar dom ha fina klänningar å sånt..men kanske svårt att köpa så när man inte kan prova

2009-08-17 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0