Tv-Shop



Visst sörrni, nu har man gått på tv shop :)
Kollade häromdagen och då handlade det om denna krämen mot bristningar.
Jag hade ju oturen under denna graviditeten att få just bristningar runt naveln.
Med Ängla fick jag ingenting!
Detta är verkligen något jag lider av och har tänkt att göra något åt det så småningom.
När jag såg denna kräm tänkte jag att det är ju för bra för att vara sant!
Men jag googlade lite om den för att se vad "riktiga" människor sa om den som inte får betalt av tv-shop att ljuga!
Det fanns endel människor som provat och faktiskt fått resultat!
Så jag  frågade Maggan om hon ville dela med mig eftersom man fick två för en just nu.
Så slipper man känna att man gett för mycket om det inte funkar.
(2 st för 478:- kostar det)
Hon ville oxå testa så nu är dom beställda :)
Ska informera er sen om resultatet!

Kommentarer
Postat av: jennie

Funkar den ska jag oxå köpa!!!

Jag fick ju mina bristningar 2-3 v innan dom kom, och det har blivit värre nu efter! mest på vänster sida=(

kram.

2009-08-12 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0