Upp å ned, ner å upp...

Minuterna, timmarna och dagarna bara rusar i väg...
Eller vad säger ni?
I dag har jag slagit in alla paketen till Ängla, tvättat upp de mesta & gjort en del smycken :)
Så lite hinner man med (fast med andan i halsen!)

Längtar tills jag kommer till mor. 
Då har man inte alla måsten som man har i sitt egna hem.
Även om jag visst lagar mat & hjälper till (speciellt efter mammas "tia") ändå.
Men det blir inte samma sak.
Ska bli skönt att "bara" kunna vara med barnen.. 
Känner mig inte tillräcklig eftersom allt annat oxå ska göras!
Om jag inte hade haft Emil hade jag gått under och huset hade sett ut som en soptipp!
Skriker inte den ena så skriker den andra ;)
Men så söta dom är ändå.. Nu ler dom och är med så mycket mer!!

Alles för idag (tror jag!)
Barnen sover i vagnen, ska försöka hinna med en dusch!

(I dag kom mirakel krämen mot bristbingar ;) )

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej de ska bli roligt att ni kommer o få gosa med barnen..puss

2009-08-18 @ 18:54:16
Postat av: Karin

Visst är det lyxigt när man hinner duscha!! Och du har två... Fast nu är ju Ella så stor att det är lugnt. I början var det inte helt lätt!

2009-08-18 @ 18:59:03
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ni är verkligen värda lite ledighet med nära o kära. :) Ha en supergo semester mina vänner!

Kramar till hela familjen!

2009-08-18 @ 19:44:14
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åå va spännande och höra om mirakelkrämen funkade sen, hoppas! :)

2009-08-20 @ 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0