Åka karusell å äta karamell....



Alla rutiner börjar mer eller mindre hamna på rätt plats.
Jag ammar vartannat mål och ger ersättning vart annat.
Men den som blivit ammad vaknar tidigare & är hungrig, så frågan är om det räcker?
Kvällar 6 nätter snuttar dom på bröstet i alla fall, så nog får dom i sig lite bröstmjölk i alla fall!

I går begav vi oss in på äventyr i stan igen.
BARNENS DAG i Tivoliparken!
Ängla ville dit för att träffa Scooby Doo som skulle vandra runt där.
(fattar inte varför hon älskar just de filmerna, men men..)
Vi började med att kolla runt i parken som var dööö varm, herregud det var jus trand väder i går!
Sedan åkte Ängla karusell med Linn..
Köerna till allt var väl ungefär 40-60 min :(
Förutom till denna som jag visar på bild, så det var tur att Linn var med för hon hade inte kunnar åka den själv.

Under hela dagen i parken hittade vi ingen Scooby..
Frågade & dom sa att de var fler figurer som turades om att gå.
Linn ville åka hem men inte Ängla som endast åk tid just för denna hund som hon ännu inte sett.
Linn åkte hem & jag tog tjuren vid hornen & stannade med 3 barn!

Vi väntade & väntade...
Ingen Scooby!
Till slut så ställde vi oss i den långa kön till ansiktsmålning i väntan på Scoby.
När vi köat i 40 min kommer det ut en man och säger precis att det endast blir dem som står framför oss som får målas.. WHAT!
Kunde dom inte sett till å sagt det lite tidigare!
Ängla blev så klart ledsen..

Älvin började skrika oxå!
På vägen ut träffade hon i alla fall en mjuk Mumin..



Älvin & Vilda skötte sig ganska bra under dagen ;)
Vilda var lite skrikig & ville vara uppe i famnen.
Tyvärr hade jag glömt babybjörn som annars e toppen vid sådana tillfällen.



Alla bilder är privata!

Mamma & Anders är på plats i Färlöv igen :)
Dom ska hämta hem Linn, men stannar någon dag!

I dag kommer Amanda hit, vilket jag är henne evigt tacksam för!
Min utväxt är så fruktansvärd så det går inte att beskriva.
Har aldrig haft det så!
Ska bli så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej vännen!

Tråkigt för Ängla att hon inte fick träffa Scoby. Vilken tur att Hon fick träffa mumin iaf. :)

När jag var och tittade efter kläder till Vilda och Älvin, så kollade jag på mumin kläder.. innan de blev dem som jag skickade. Till Vilda kunde jag köpt hur mkt som helst,så mkt fint de finns! Till Älvin var det svårare! Därför blev jag så glad när jag hittade så rätt! :) Vet att de är för stora nu, men de har att växa i tänkte Jag! Hoppas att Älvin mår bättre nu och att resten i familjen oxå mår bra! Hälsa Ängla och tacka så mkt för brevet oxå!



Stora kramar till er alla!<3

2009-08-02 @ 22:02:12
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Camilla B

Har en dotter här hemma som avgudat scooby sen ja jag vet inte när.Fattar inte varför men iallafall var vi oxå på barnens dag o letade förtvivlat efter denne hund utan resultat.Som ni träffa vi mummin...Blev en besvikelse.

2009-08-04 @ 00:17:58
Postat av: Emelie H

Gud så söta! GRATTIS till tvillingarna från oss i fam.holmkvist, Emils släktningar från önnestad.

2009-08-04 @ 15:47:12
URL: http://hjartafredde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0