Familjen Kronvall

I dag har vi spenderat dagen hos pappa & Carina.
Natalie ( min syster) hennes ambo Erik & deras son Melvin var oxå där.
Det blev klappbyten & söndagsmiddag.

Min barndoms vän Peter tittade in med hans sambo Johanna & deras lilla Astrid som är 9 månader.
Jag och Peter växte upp tillsammans.
Var planerade till samma dag, men Peter kom ut den 5 Juli & jag låg kvar till den 12 Juli.
Vi bodde mitt emot varandra & har följts år i livet sedan dess.
Alltid lika roligt att träffas..
Ännu roligare nu när vi båda har barn :)

Nu är vi tillbaka hos mamma, Anders & Linn.
Ängla kollar på Tingeling, Älvin sover i Linns famn & Vilda i babysittern.
Själv är jag helt slut..
Att umgås & vara social tar på krafterna ;)

Hoppas er dag varit lika bra som min!?

I morgon ska jag & Emil åka till Skövde och strosa i affärer.
Kan säga att jag är i stort behov av nya kläder.
Har inte köpt nya på väldigt länge & känner att det är dax.
Emil fick presentkort av sina föräldrar så han ska oxå handla lite nytt..
Ska bli mysigt att få spendera några timmar själv tillsammans med Emil.
Hände inte igår direkt..



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej ja det e full rulle när man e hemma! Har vart här sen juldagen o jobbar imorgon igen...Miss you! Hälsa de dina!! Kramar Carro

2009-12-27 @ 19:55:52
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Marica

Mysigt!

2009-12-27 @ 22:19:23
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Marie

NJUT!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det gott!

2009-12-27 @ 22:59:11
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Malin

Mmmm kvalitets tid :) Hoppas ni haft en trevlig dag bara ni två! kram

2009-12-28 @ 15:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0