GOD KVÄLL I STUGORNA



Jag är har farit runt som en stressad höna de senaste dagarna!
I Måndags var vi i Bromölla för att giga (och det blev sååå sent!), i går hade Ängla gympa uppvisning och när vi kom hem hann Ängla knappt lägga huvudet på kudden innan hon somnade.
Jag som känner henne vet att det endast händer om hon är på väg att bli sjuk.
Och i natt kom hon in stek-het!
Feber!
I med alvedon och sedan fick hon krypa ned hos oss.
I dag har hon varit hemma men jag tror febern är borta nu.

Jag är äntligen klar med alla beställningar inför jul :)
Det känns som en sten som släppt.
Jag älskar min hobby & att den är så uppskattad, men jag har verkligen inte hunnit med ngt annat än just att smycka.
Nu äntligen kanske vi oxå kan få upp en tomte, ha det städat, rulla köttullar och till och med hinna träffas och umgås med folk mm.

Och det kunde ju inte starta bättre än så här:



Det snöar inna jul i skåne :)
Jag hoppas verkligen att vi får en vit jul!
I dag har i alla fall jag fått julkänslor.....

Kommentarer
Postat av: sofie

usch och fy, jag gillar verkligen inte snö och kyla och har kommit undan fram tills nu i London med ballerinaskor utan strumpor (för det blir ganska varmt i en storstad)... Känns som ett det får bli en tripp inom en skoaffär det första jag gör när jag kommer på hemmaplan imorgon om det ser ut sådär i Färlöv :D

2009-12-17 @ 23:42:37
URL: http://emmasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0