Lite shopping!

Idag har jag varit en sväng på stan.
Emil jobbar mycket kvällar nu & jag behövde lite andrum för att samla krafter.

Köpte en julklapp till Ängla.
Ett par tofflor med rosa fluff som hon ville ha :)
En sann prinsessa är hon!

Till Vilda & Älvin fynade jag dessa underbara dressar på Lindex som idag säljer dem för 79,50:-/st


Varmt och gott nu i vinter!

Nu lagar jag mat, min favorit Ungsfalukorv med mos.
Ängla ska iväg på sin gympa kl 16, så det blir lite tidigare middag idag!
Hoppas ni haft en fina dag alla mina bloggvänner :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Jättesöta dressar till twinsen. Dessutom kanonpris. Kan ju inte bli bättre. Jag ska få skattepengarna imorgon så kulorna lär väl rulla på lördag...

Ska unna mig själv lite nytt till garderoben för en gångs skull. det händer inte ofta.

2009-12-02 @ 18:22:44
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: carro

hehe sån dress köpte jag med!!! :D

2009-12-02 @ 20:30:24
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0