Mitt 2009 DEL-1

JANUARI



♦ Ängla klippte av luggen, jag var förtvivlad!
♦ Sarek blev Grammisnominerade! Jag var på galan i STHLM men svärfar tog hem priset.


♦ Vi fick beskedet att vi väntade tvillingar!
♦ Jag blev sjukskriven i v. 16

FEBRUARI:



♦ RENT med Emil i spetsen har premiär på K-stads teater & får fina recensioner av tidningarna.
Jag hade fixat alla kläder.
♦ Ängla åker slalom med farmor & farfar för första gången

GULLIVER Spjälsäng

♦ Det enda jag gör är att glo på Malou och blir inspirerad av hennes inredning.
♦ Köper sängar & vagn till bebisarna i magen
♦ Kollar slaviskt på Melodifestivalen

MARS:

'

♦ Åker in till KSS i Skövde i v 22 med värkar. Får sprutor för att det ska avta. Värkarna avtar för tillfället och jag får   
åka hem..
♦ Jag & Emil ser Jesus Christ Superstar i Malmö.
♦ Magen växer..



Fortsättning följer....



Kommentarer
Postat av: milo

Den luggen glömmer man aldrig, jag trodde du skulle explodera och vi andra märkte ingenting, ha, ha, lite roligt var det.kram

2009-12-29 @ 17:21:23
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0